Відмінно
|
Добре
|
Задовільно
|
|
Розуміння завдання
|
Робота
демонструє точне розуміння завдання.
|
Включаються
як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що
не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел.
|
Включені
матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується
одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється.
|
Виконання завдання
|
Оцінюються
роботи різних періодів; висновки аргументовані;
всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються
правильно; використовується інформація з достовірних джерел.
|
Не вся
інформація взята з відкритих джерел; частина інформації неточна або не має
прямого відношення до теми.
|
Випадкова
вибірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні
відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати
інформацію.
|
Результат роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; вся інформація
має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і
відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу,
визначеність позиції.
|
Точність і
структурованість інформації; гарне оформлення
роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа
на інші учнівські роботи.
|
Матеріал
логічно не вибудовано й подано зовні негарно; не дається
чіткої відповіді на поставлені запитання.
|
Творчий підхід
|
Представлено
різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою
індивідуальністю і висловлює точку зору всієї групи.
|
Демонструється
одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться
висновки.
|
Учні просто
копіюють інформацію з запропонованих джерел; немає критичного погляду на
проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квесту.
|
Робота групи
|
Вся діяльність роботи рівномірно розподілена між усіма
членами команди
|
Робота над матеріалом розподілена між більшістю членів
команди
|
Роботу виконували декілька учнів команди
|
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар