Вітаю!!!

! Сьогодні

Критерії оцінювання


http://zaazu.com

Оцінка діяльності учнів за проектом 

Web-quest "Метали"


Відмінно
Добре
Задовільно
Розуміння завдання
Робота демонструє точне розуміння завдання.
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел.
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється.
Виконання завдання
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел.
Не вся інформація взята з відкритих джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми.
Випадкова вибірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію.
Результат роботи
Чітке і логічне представлення інформації; вся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції.
Точність і структурованість інформації; гарне оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи.
Матеріал логічно не вибудовано й подано зовні негарно; не дається чіткої відповіді на поставлені запитання.
Творчий підхід
Представлено різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору всієї групи.
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.
Учні просто копіюють інформацію з запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квесту.
Робота групи
Вся діяльність роботи рівномірно розподілена між усіма членами команди  
Робота над матеріалом розподілена між більшістю членів команди  
Роботу виконували декілька учнів команди  

Немає коментарів:

Дописати коментар